Sposób przyjmowania i załatwiania spraw
Sposób przyjmowania i załatwiania spraw
Wszystkie sprawy przesyłane drogą pocztową, bądź dostarczane bezpośrednio do Inspektoratu, są rejestrowane w odpowiednim rejestrze. Po zarejestrowaniu, sprawy przekazywane są do Powiatowego Inspektora Nadzoru Budowlanego w Gryficach do dekretacji a następnie do poszczególnych pracowników Inspektoratu, do których należy załatwienie sprawy w podstawowym zakresie.
Sprawy załatwiane są wg kolejności ich wpływu i stopnia pilności. Każdą sprawę załatwia się oddzielnie bez łączenia jej z inną sprawą nie mającą z nią bezpośredniego związku.
Pracownik Inspektoratu przygotowuje projekt pisma, które wraz z aktami sprawy przedkłada Powiatowemu Inspektorowi Nadzoru Budowlanego w Gryficach, który sprawdza prawidłowość planowanego załatwienia sprawy i po zaaprobowaniu zwraca projekt pisma wraz z aktami pracownikowi Inspektoratu. Następnie sporządza się czystopis i przedstawia go do podpisu. Po podpisaniu czystopisu przez Powiatowego Inspektora Nadzoru Budowlanego w Gryficach wraz z odpowiednią ilością kopii, pracownik Inspektoratu przygotowuje dokument do wysłania i wysyła do adresatów.
Jeżeli załatwianie sprawy w określonym w Kodeksie postępowania administracyjnego terminie nie jest możliwe, postępuje się zgodnie z obowiązującymi przepisami Kodeksu postępowania.
Sprawy załatwione wysyła się w dniu ich podpisania.
Zarządzenie nr 1/2020
z dnia 5 czerwca 2020 roku
w sprawie organizacji bezpośredniej obsługi interesantów w Powiatowym Inspektoracie Nadzoru Budowlanego w Gryficach w związku z wystąpieniem stanu epidemii