Sposób przyjmowania i załatwiania spraw


Sposób przyjmowania i załatwiania spraw


Wszystkie sprawy przesyłane drogą pocztową, bądź dostarczane bezpośrednio do Inspektoratu, są rejestrowane w odpowiednim rejestrze. Po zarejestrowaniu, sprawy przekazywane są do Powiatowego Inspektora Nadzoru Budowlanego w Gryficach do dekretacji a następnie do poszczególnych pracowników Inspektoratu, do których należy załatwienie sprawy w podstawowym zakresie. 

 
 

Sprawy załatwiane są wg kolejności ich wpływu i stopnia pilności. Każdą sprawę załatwia się oddzielnie bez łączenia jej z inną sprawą nie mającą z nią bezpośredniego związku.

 

Pracownik Inspektoratu przygotowuje projekt pisma, które wraz z aktami sprawy przedkłada Powiatowemu Inspektorowi Nadzoru Budowlanego w Gryficach, który sprawdza prawidłowość planowanego załatwienia sprawy i po zaaprobowaniu zwraca projekt pisma wraz z aktami pracownikowi Inspektoratu. Następnie sporządza się czystopis i przedstawia go do podpisu. Po podpisaniu czystopisu przez Powiatowego Inspektora Nadzoru Budowlanego w Gryficach wraz z odpowiednią ilością kopii, pracownik Inspektoratu przygotowuje dokument do wysłania i wysyła do adresatów.

 

Jeżeli załatwianie sprawy w określonym w Kodeksie postępowania administracyjnego terminie nie jest możliwe, postępuje się zgodnie z obowiązującymi przepisami Kodeksu postępowania.

 

Sprawy załatwione wysyła się w dniu ich podpisania.

 

Zarządzenie nr 1/2020

z dnia 5 czerwca 2020 roku

w sprawie organizacji bezpośredniej obsługi interesantów w Powiatowym Inspektoracie Nadzoru Budowlanego  w Gryficach w związku z wystąpieniem stanu epidemii

 

do pobrania tutaj

 

 

Wytworzył:
Piotr Kubiak
Udostępnił:
Dembiński Maciej
(2008-02-17 19:10:27)
Ostatnio zmodyfikował:
Dembiński Maciej
(2020-06-08 14:05:15)